Przejdź do treści
UWAGA: Uprzejmie informujemy, że niektóre usługi mogą być niedostępne w związku z prowadzonymi pracami technicznymi. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.

Pomoc

Wysyłanie dokumentu

Aby wypełnić formularz należy wybrać tytułu formularza i wybrać opcję Wypełnij formularz.

Pojawi się wówczas widok edycji formularza. 

 

 

Dane pobrane z Profilu Zaufanego wypełnią się automatycznie, jeśli użytkownik wypełni więcej danych w zakładce np. adres zamieszkania - te dane również uzupełnią się automatycznie. Można również dołączyć do dokumentu załączniki za pomocą przycisku umożliwiający wybór plików z danego urządzenia. Pliki można załączać w formatach: JPG,PDF, doc, odt, xls,zip itp.

Uwaga!

Całkowita wielkość załączników dołączonych do dokumentu nie może przekroczyć 3,5 MB.

 

Po zakończeniu edycji formularza należy zapisać wprowadzone dane, klikając przycisk ZAPISZ, następnie należy wybrać przycisk PODPISZ I WYŚLIJ.

System przekieruje użytkownika na stronę https://pz.gov.pl gdzie trzeba podpisać dokument za pomocą Profilu Zaufanego.

Gdy nastąpi przekierowanie, należy wybrać przycisk , wówczas otworzy się okno autoryzacji. Następnie należy wpisać kod autoryzacyjny ePUAP, otrzymany w wiadomości tekstowej SMS na numer telefonu komórkowego powiązanego z PZ, następnie kliknąć Potwierdź.

Uwaga!

Opisana metoda autoryzacji i podpisywania dokumentu obowiązuje w przypadku logowania Profilem Zaufanym za pomocą loginu i hasła i może różnić się od sposobu autoryzacji i podpisywania poprzez bankowość elektroniczną.

Po podpisaniu dokumentu następuje przekierowanie ponownie do systemu. Jeśli dokument został poprawnie wysłany na skrytkę Urzędu w ePUAP, użytkownik zostanie o tym fakcie poinformowany komunikatem.


Pliki cookies

Nasz portal (Portal) korzysta z plików cookies, potocznie nazywanych ciasteczkami. Używamy ich w celu dostosowania zawartości Portalu do preferencji użytkownika (Użytkownika). Możesz zezwolić na wykorzystywanie przez nas wszystkich plików i przejść do Portalu – korzystając z przycisku „Akceptuję cookies”.

Korzystając z przycisku „Odrzucam opcjonalne” możesz wskazać, że nie chcesz akceptować żadnych plików cookies, w związku z czym przechowywane będą tylko te, które są niezbędne do działania Portalu.

Możesz dostosować wykorzystywanie plików cookies do swoich preferencji, zaznaczając wybrane przez siebie cele przetwarzania plików cookies - korzystając z przycisku „Ustawienia cookies”.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce cookies oraz w Polityce prywatności.

Panel dostosowania cookies

Portal korzysta z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania oraz dostosowania go do preferencji użytkownika (cookies statystyczne, wydajnościowo-analityczne i funkcjonalne).

Administratorem Państwa danych osobowych jest: Gmina Rokietnica, Gmina Rokietnica, ul. Golęcińska , 62-090 Rokietnica .

Ustawienia cookies

Ułatwienia dostępu:

Logotypy projektów
Projekt „Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.